یونیورسال پیکچرز از توافق جدیدی با Cinemark خبر داد که به عناوین جدید اجازه می دهد در مدت زمان بسیار کمتری به سمت سرگرمی های خانگی بروند. مطابق با تنوع، این توافق نامه به یونیورسال امکان می دهد فیلم های جدید را فقط 17 روز پس از اکران در سینما به Premium VOD وارد کند. این یک تفاوت فاحش از 75 تا 90 روز سنتی است که معمولاً رسیدن یک فیلم به سرگرمی در منزل طول می کشد.

با این حال یک استثنا وجود دارد. اکران های جدید با بیش از 50 میلیون دلار فروش بلیط آخر هفته ناخالص باید حداقل 31 روز یا پنج آخر هفته در سینما باقی بمانند. با این حال ، حضور در سینما در دنیای پس از Covid-19 چندان خوب به نظر نمی رسد. حتی کریستوفر نولان اصول، که با افتتاح 65 درصد سالن های سینمای آمریکا اکران شد ، در آخر هفته افتتاحیه خود تنها 9.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد (اگر نمایش های پیش نمایش روزانه هفته را حساب کنید 20 میلیون دلار). رسیدن به این مارک 50 میلیون دلاری در ماه های آینده بسیار مشکل خواهد بود.

مطلب پیشنهادی  "مرد عنکبوتی" و "دکتر عجیب" هر دو به تعویق افتادند

در اوایل سال ، یونیورسال قرارداد غیر منتظره ای با تئاترهای AMC منعقد کرد که به استودیو اجازه می دهد 17 روز پس از اکران در سینماها ، فیلم ها را به سیستم عامل های آنلاین بیاورد. تعجب آور بود زیرا یونیورسال و AMC قبلاً پس از آن در مورد این موضوع اختلاف نظر داشتند تور جهانی ترولز خیلی زود پس از انتشار برای اجاره در دسترس قرار گرفت. اما با ادامه ویروس کرونا در تغییر وضعیت فیلمبرداری ، استودیوها و شبکه های سینمایی در حال ارزیابی مجدد گزینه های پیش رونده خود هستند. شرایط جدید جهانی با Cinemark به AMC نیز گسترش خواهد یافت.

با این حال ، فقط به این دلیل که فیلم های جدید پس از سه آخر هفته مجاز به انتقال به VOD هستند ، به معنای این نخواهد بود. فیلم های پرفروش مانند دنیای ژوراسیک: سلطه و سریع و خشمگین 9 هنوز هم انتظار می رود که اجرای تئاتر طولانی داشته باشند. با گذشت ماه ها ، باید ایده بهتری از نحوه اجرای قوانین جدید بدست آوریم.

گالری – آنچه بیشتر از رفتن به سینماها از دست می دهیم: